Nasza firma od wielu już lat zajmuje się regeneracją części samochodowych, zarówno dla klientów indywidualnych, warsztatów samochodowych jak i autoryzowanych serwisów wybranych marek samochodowych. Jeżeli mieszkasz w
Białymstoku
lub innym mieście na terenie województwa podlaskiego
zapraszamy do kontaktu naszym konsultantem, aby poznać wszystkie szczegóły dotyczące usługi: regeneracja koła dwumasowego
w Twoim samochodzie. Jeżeli nie masz zaufanego warsztatu, w którym można przeprowadzić demontaż i montaż dwumasy, skontaktuj się z nami, albowiem w toku wieloletniej działalności do współpracy z nami wyselekcjonowaliśmy ponad 150 mechaników samochodowych na terenie całej polski i być może któryś z tych warsztatów jest bardzo blisko Twojego miejsca zamieszkania. Jeżeli natomiast interesuje Cię zakup nowych fabrycznie części samochodowych lub jeżeli którykolwiek z podzespołów, które chcesz oddać do regeneracji nie nadaje się do tego, to możemy zaproponować Ci zakup części fabrycznie nowych w atrakcyjnych cenach.
Przypominamy, że
koło dwumasowe
to tylko jeden z elementów układu przeniesienia napędu. Oprócz niego występują również tarcza sprzęgła, docisk i wysprzęglik. Pierwsze dwa z nich możemy również poddać regeneracji
, natomiast wysprzęglik należy kupić nowy. Jeżeli okazałoby się, że tarcza i docisk nie nadają się do regeneracji, możemy również zaproponować zakup nowych, w korzystnych dla klienta cenach hurtowych. Prosimy również pamiętać, że montując zużytą tarczę i docisk narażamy swoje koło dwumasowe na bardzo szybkie wyeksploatowanie i nie ma tu znaczenia, czy koło dwumasowe jest fabrycznie nowe czy regenerowane.
Jak użytkować samochód, aby koło dwumasowe starczyło na wiele lat?
Nasi klienci których dotyczy temat
regeneracja koła dwumasowego
, bardzo często zadają mam pytania, jak należy jeździć i w jaki sposób użytkować samochód, aby koło dwumasowe
wystarczyło jak najdłużej. Aby ułatwić nieco naszym klientom uzyskanie informacji na ten temat, poniżej przedstawiamy kilka istotnych faktów tego dotyczących. W odniesieniu do koła regenerowanego, czy też fabrycznie nowego poniższe polecenia są tak samo ważne.
Po pierwsze pamiętajmy, że nasze auto to nie samochód wyścigowy i zbyt agresywny styl jazdy przyczynia się do szybkiego wyeksploatowania koła dwumasowego
. Oznacza to, że przykładowo ruszając spod świateł nie powinniśmy robić tego z piskiem opon ponieważ w tym momencie dwumasa
przynosi ogromne obciążenia, co oczywiście przekłada się na jej żywotność. Po drugie pamiętajmy także, że każdy samochód powinien być obciążony zarówno przez pasażerów i ładunek w środku, jak i ciągniętą przyczepę jedynie do granicy maksymalnej podanej przez producenta. Jeżeli przekroczymy dopuszczalne normy, to koło dwumasowe
również będzie przynosiło obciążenia większe, niż zakładane przez producenta samochodu, co jak łatwo przypuszczać również przekłada się na szybsze wyeksploatowanie dwumasy. Pamiętajmy także o tym, aby ruszając samochodem lub zmieniając biegi nie strzelać ze sprzęgła, czyli nie puszczać go zbyt gwałtownie. Oprócz tego, użytkowanie samochodu w cyklu miejskim i jazda w korkach również wiąże się z dużym obciążeniem dwumasy i to także przyczynia się do jej szybszego zużycia, no ale niestety - na korki w naszych miastach niewiele jesteśmy w stanie poradzić. Jeżeli nasze koło dwumasowe
jest oryginalnie nowe lub jest po regeneracji
, a mamy problem z tarczą sprzęgła lub dociskiem również zadbajmy o kondycję tych podzespołów, gdyż także i one mają wpływ na funkcjonowanie dwumasy.
